Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Powtarzalność lochów w Diablo 4 jest zamierzona, twierdzi Blizzard
Wybrani gracze, którzy zakupili Diablo IV w przedsprzedaży, już od kilku dni dzielą się ze światem swoimi wrażeniami z zamkniętej bety (trwała od 17 do 20 marca). Mieli oni już wiele zastrzeżeń, a teraz doszła do tego nowa kwestia – powtarzalne lochy wywołujące znużenie. Blizzard uspokaja fanów i tłumaczy swoją decyzję.

Gracze przy ogrywaniu bety Diablo IV wieloma postaciami, wymuszającymi rozpoczynanie gry za każdym razem od nowa, zauważyli dość nietypowy problem. Lochy, które w poprzednich odsłonach serii Diablo były generowane proceduralnie, w „czwórce” stanowią kombinację tych samych układów pomieszczeń w losowej kolejności. Fani zaczęli dzielić się swoimi spostrzeżeniami na Reddicie, które znalazły poparcie wśród innych grających.

Reżyser gry, Joe Shely, w wywiadzie dla serwisu NME postanowił rozwiać obawy i wątpliwości graczy.

Opinie o lochach są dla nas naprawdę interesujące. Świat gry składa się z pięciu stref, a w becie gracze mogli zwiedzić tylko jedną – Fractured Peaks. W grze umieściliśmy ponad 100 lochów, a wielu z nich nie ma w startowej lokacji. Spodziewamy się, że w miarę jak awansujesz swoją postać, będziesz przeżywał przygody w wielu różnych lochach, a nie w kółko w tym samym lochu – powiedział Joe Shely.

Shely w rozmowie z dziennikarzem wspomniał także o dużej różnorodności misji, jakie będą czekać na graczy w pełnej wersji gry.

Mamy różne rodzaje mechanik dla różnych lochów. Jedne polegają na zabiciu wszystkich potworów, inne na wykonywaniu przypisanych celów. Tak naprawdę chodzi o doświadczanie wszystkiego, co mają do zaoferowania lochy w świecie gry, a czego nie widzieli gracze wersji beta, która otrzymała ledwie ułamek tego, co zaplanowaliśmy – wyjaśnił Joe Shely.

W wątku na Reddicie dotyczącym osobnego wywiadu Fergussona i Shely'ego z Eurogamerem, fani wyrazili niezadowolenie z informacji na temat lochów i martwią się, że przed premierą Diablo 4 nic w tej kwestii nie ulegnie zmianie. Shely powiedział jednak, że „podobieństwo lochów jest zamierzone”, aby móc powiązać je z ich lokalizacją w świecie gry.

Źródło:
"Rozbo" - GRY-OnLine
Klemens
2023-03-22 16:12:51
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow